Maskeli Devletler’in amacı, devletler ile devlet dışı silahlı örgütler arasındaki karmaşık etkileşim biçimlerini hem dış devlet desteğine yol açan süreçler […]

YAZAR(LAR) Belgin Şan Akca, 110 TL

Maskeli Devletler: Silahlı Örgütlere Sağlanan Devlet Desteğinin Nedenleri

YAZAR(LAR) Belgin Şan Akca,

Batı’nın kapısını ilk açan sanatçı Tevfik Fikret, bütün zamanlar için edebiyatımızın ana aktörlerinden birisi. Yapıtları, yaşamı ve edebiyatımıza getirdiği yeniliklerle […]

DERLEYEN(LER) Turgut Çeviker,

120 TL

TEVFİK FİKRET

DERLEYEN(LER) Turgut Çeviker,

“Ankara’da Okul Çağında Ev Geçindiren Çocuklar”, Gazi Eğitim Enstitüsü İş-Resim Bölümü 1935 yılı ilk mezunlarından Recep Cengizkan’ın (Cengiz Kan olarak […]

YAZAR(LAR) Recep Cengizkan, 50 TL

Ankara’da Okul Çağında Ev Geçindiren Çocuklar

YAZAR(LAR) Recep Cengizkan,

Mekânsal Ağlar, geçmişi incelemek için Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS) ve diğer analitik araçların kullanıldığı araştırma projelerine odaklanarak Anadolu’nun kültürel miras ve […]

DERLEYEN(LER) Christopher H. Roosevelt,

250 TL

Mekânsal Ağlar
Araştırma ve Kamu Erişimi İçin Anadolu'nun Geçmişinin Haritalandırılması

DERLEYEN(LER) Christopher H. Roosevelt,

Yaşamımızı idame ettirirken kullandığımız şu şeyin, bu ifadenin ya da medya aracılığıyla yaşanan çok sayıda pratiğin varoluş koşulları nedir? Görece […]

YAZAR(LAR) Jussi Parikka, 80 TL

Medya Arkeolojisi Nedir?

YAZAR(LAR) Jussi Parikka,

Aşk Cumhuriyeti’nde Zeki Müren, Orhan Gencebay, Sezen Aksu ve popüler müzik üzerinden Türkiye’nin 1950’lerden itibaren geçirdiği dönüşümü mercek altına alıyor.

YAZAR(LAR) Martin Stokes, 28 TL

Aşk Cumhuriyeti
Türk Popüler Müziğinde Kültürel Mahrem

YAZAR(LAR) Martin Stokes,

Türk deniz gücü gelişmelerinin, aynı dönemde diğer Akdeniz ülkeleriyle diplomatik ilişkilere ve ülkenin uluslararası düzendeki konumuna yansımaları da ele alınmaktadır.

YAZAR(LAR) Dilek Barlas, Serhat Güvenç, 90 TL

Türkiye’nin Akdeniz Siyaseti (1923-1939)
Orta Büyüklükte Devlet Diplomasisi ve Deniz Gücünün Sınırları

YAZAR(LAR) Dilek Barlas, Serhat Güvenç,

SEPET
0