Claire Bishop, Yapay Cehennemler’de katılımcı sanatın soyağacını çıkarıyor. İtalyan Fütürizmi’nden Rus Konstrüktivizmi’ne, Dada’dan Sitüasyonizm’e uzanan bir tarihsel güzergâh boyunca çağdaş […]

YAZAR(LAR) Claire Bishop, 110 TL

Yapay Cehennemler
Katılımcı Sanat ve İzleyici Politikası

YAZAR(LAR) Claire Bishop,

Yaşamımızı idame ettirirken kullandığımız şu şeyin, bu ifadenin ya da medya aracılığıyla yaşanan çok sayıda pratiğin varoluş koşulları nedir? Görece […]

YAZAR(LAR) Jussi Parikka, 80 TL

Medya Arkeolojisi Nedir?

YAZAR(LAR) Jussi Parikka,

Düşünün ki yaşlısına bakan aile fertleri grev yaptı ve yaşlıları devlete teslim edip “Al, sen bak!” dedi. Ortaya çıkacak kaosu […]

YAZAR(LAR) İsmail Tufan, 90 TL

Bakıma Muhtaç
Türkiye'de Alzheimer Hastası Yaşlıların Bakımı

YAZAR(LAR) İsmail Tufan,

Kitap, Doğal Boya Araştırma ve Geliştirme Projesi’nin (DOBAG) yürütüldüğü bir halı dokuma kooperatifinin yer aldığı Örselli köyünde Kimberly Hart’ın “katılımcı-gözlemci” […]

YAZAR(LAR) Kimberly Hart, 30 TL

Modernliği Dokumak Bir Batı Anadolu Köyünde Hayat, Aşk, Emek

YAZAR(LAR) Kimberly Hart,

Aşk Cumhuriyeti’nde Zeki Müren, Orhan Gencebay, Sezen Aksu ve popüler müzik üzerinden Türkiye’nin 1950’lerden itibaren geçirdiği dönüşümü mercek altına alıyor.

YAZAR(LAR) Martin Stokes, 28 TL

Aşk Cumhuriyeti
Türk Popüler Müziğinde Kültürel Mahrem

YAZAR(LAR) Martin Stokes,

“[Bu kilimlerde gördüğüm] renklerin ve desenlerin birleşimi. Herkes bu kadınların sadece başka şeyleri kopyalayabildiklerini ve aynı şeyin tekrar tekrar kopyalandığını […]

DERLEYEN(LER) Kimberly Hart,

64,81 TL

Josephine’in Gördüğü

DERLEYEN(LER) Kimberly Hart,

Nicholas V. Artamonoff left behind a photographic puzzle of over one thousand images.

YAZAR(LAR) Günder Varinlioğlu, 600 TL

Artamonoff
Bizans İstanbul'u İmgeleri, 1930-1947

YAZAR(LAR) Günder Varinlioğlu,

SEPET
0