Kitapta, “Kızılay Meydanı Başkent Ankara için her zaman önemli bir odak mıydı? Zamanla nasıl değişti ve dönüştü? Başkentin imgesi olma […]

YAZAR(LAR) Çiğdem Varol, N. Aydan Sat, S. Bahar Yenigül, 40 TL

Başkent’in Meydanı Kızılay’ın Dönüşüm Öyküsü

YAZAR(LAR) Çiğdem Varol, N. Aydan Sat, S. Bahar Yenigül,

Karşılaştırmalı Siyasal Ekonomi 21. yüzyılın ileri kapitalizmini ve küresel finansal krizden sonraki evrimini anlamak için ihtiyacımız olan bir analitik çerçeve […]

YAZAR(LAR) Ben Clift, 110 TL

Karşılaştırmalı Siyasal Ekonomi
Devletler, Piyasalar ve Küresel Kapitalizm

YAZAR(LAR) Ben Clift,

Geriye dönüp baktığımızda, her şeyin buhar makinesiyle başlamış olduğunu görüyoruz – yeryüzünde yaşayan bir tür olarak insan, bu buluşla birlikte […]

YAZAR(LAR) Faruk Eczacıbaşı, 95 TL

Daha Yeni Başlıyor
Geleceğin Dünyasında Esneklik, Yakınsama, Ağ Yapısı ve Karanlık Taraf

YAZAR(LAR) Faruk Eczacıbaşı,

2015 James Russell Lowell Ödülü, Modern Language Association 2016 Dorothy Lee Kültür Ekolojisi Alanında Üstün Akademik Çalışma Ödülü, Media Ecology […]

YAZAR(LAR) Caroline Levine, 90 TL

Biçimler
Bütün, Ritim, Hiyerarşi, Ağ

YAZAR(LAR) Caroline Levine,

Eldeki derlemenin amacı, Sakatlık Çalışmaları başlığı altında şekillenen görece yeni bir araştırma alanıyla ilgili güncel tartışmaları ve literatürü Türkiye’deki okuyucuya […]

YAZAR(LAR) Dikmen Bezmez, Sibel Yardımcı, Yıldırım Şentürk, 52 TL

Sakatlık Çalışmaları
Sosyal Bilimlerden Bakmak

YAZAR(LAR) Dikmen Bezmez, Sibel Yardımcı, Yıldırım Şentürk,

Aşk Cumhuriyeti’nde Zeki Müren, Orhan Gencebay, Sezen Aksu ve popüler müzik üzerinden Türkiye’nin 1950’lerden itibaren geçirdiği dönüşümü mercek altına alıyor.

YAZAR(LAR) Martin Stokes, 28 TL

Aşk Cumhuriyeti
Türk Popüler Müziğinde Kültürel Mahrem

YAZAR(LAR) Martin Stokes,

İnsan hakları söylemi günümüz dünyasının kelime dağarcığına girdi, ancak ilginçtir ki, insan haklarının siyasi etkisi arttıkça felsefi dayanakları gittikçe daha […]

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib, 110 TL

Buhran Çağında Haysiyet
Zor Zamanlarda İnsan Hakları

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib,

SEPET
0