“Ankara’da Okul Çağında Ev Geçindiren Çocuklar”, Gazi Eğitim Enstitüsü İş-Resim Bölümü 1935 yılı ilk mezunlarından Recep Cengizkan’ın (Cengiz Kan olarak […]

YAZAR(LAR) Recep Cengizkan, 50 TL

Ankara’da Okul Çağında Ev Geçindiren Çocuklar

YAZAR(LAR) Recep Cengizkan,

Son yılların en popüler kelimesi haline gelen “blokzinciri” hakkında ilginç bir kitaba başlıyorsunuz. Okurunu teknik bilgilerle sıkmayan, konuya bütünüyle felsefi […]

YAZAR(LAR) Kevin Werbach, 120 TL

Blokzinciri ve Yeni Güven Mimarisi

YAZAR(LAR) Kevin Werbach,

AĞRININ HIKÂYESI DUADAN AĞRIKESICILERE İçimizdeki en yakarıcı tonları açığa çıkaran ses, ağrı çeken insanın sesidir ve buna hepimiz aşinayızdır. Istırap […]

YAZAR(LAR) Joanna Bourke, 120 TL

AĞRININ HİKAYESİ
Duadan Ağrıkesicilere

YAZAR(LAR) Joanna Bourke,

Biziz, Halk! politik ve ekonomik tahakküm altındaki halkların kamusal alanlarda toplanmasının ne anlama geldiğini, nasıl bir işlev gördüğünü soruşturuyor. Bu […]

YAZAR(LAR) Judith Butler, 90 TL

Biziz, Halk!
Toplanma Özgürlüğü Üzerine Düşünceler

YAZAR(LAR) Judith Butler,

Uzman bir tasarımcının kendine has düşünme biçimi ve yıllar içinde edindiği deneyim, bugünün toplumunda karşımıza çıkan karmaşık sorunlara ışık tutabilir […]

YAZAR(LAR) Kees Dorst, 90 TL

Yenilikçi Çerçeve
Tasarımın Getirdiği Yeni Düşünce Biçimleri

YAZAR(LAR) Kees Dorst,

Yaşamımızı idame ettirirken kullandığımız şu şeyin, bu ifadenin ya da medya aracılığıyla yaşanan çok sayıda pratiğin varoluş koşulları nedir? Görece […]

YAZAR(LAR) Jussi Parikka, 80 TL

Medya Arkeolojisi Nedir?

YAZAR(LAR) Jussi Parikka,

Nostoi. Indigenous Culture, Migration and Integration in the Aegean Islands and Western Anatolia during the Late Bronze and Early Iron […]

1200 TL

Nostoi
Indigenous Culture, Migration and Integration

İnsan hakları söylemi günümüz dünyasının kelime dağarcığına girdi, ancak ilginçtir ki, insan haklarının siyasi etkisi arttıkça felsefi dayanakları gittikçe daha […]

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib, 110 TL

Buhran Çağında Haysiyet
Zor Zamanlarda İnsan Hakları

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib,

SEPET
0