1949’da iktidarı ele geçiren Çin Komünist Partisi sınıfsal eşitlik sağlamak amacıyla iktisadi, kültürel ve siyasal sermayeyi hedef alan bir dizi […]

YAZAR(LAR) Joel Andreas, 36 TL

HAKLARINI YİTİRENLER: ÇİN’DE ENDÜSTRİYEL YURTTAŞLIĞIN YÜKSELİŞİ VE ÇÖKÜŞÜ

YAZAR(LAR) Joel Andreas,

ANAMED’de ziyaretçiyle buluşan “Tarihin Merkezine Seyahat: Fotoğraf ve Osmanlı Köklerinin Yeniden Keşfi (1886)” sergisinin Türkçe yayını raflardaki yerini aldı. Editörlüğünü serginin […]

YAZAR(LAR) Ahmet Ersoy, Beatrice St. Laurent, Berin Gölönü, 475 TL

Tarihin Merkezine Seyahat
Fotoğraf ve Osmanlı Köklerinin Yeniden Keşfi (1886)

YAZAR(LAR) Ahmet Ersoy, Beatrice St. Laurent, Berin Gölönü,

Külliyen ekonomikleşmiş bir çağda, baştan aşağı adaletsizlik ve eşitsizlik üzerine kurulu sisteme karşı direnmek mümkün mü? Neoklasik iktisatçılar için homo […]

YAZAR(LAR) Peter Fleming, 90 TL

Homo Economicus’un Ölümü
İş, Borç ve Sonsuz Birikim Efsanesi

YAZAR(LAR) Peter Fleming,

Giderek daha da hassas hale gelen kanser tarama programları sayesinde daha iyi, daha uzun mu yaşıyoruz? Kronik hastalıkların olası komplikasyonlarını […]

YAZAR(LAR) Robert Aronowitz, 80 TL

Risk Tıbbı
Korkuyu ve Belirsizliği Tedavi Etme Arayışımız

YAZAR(LAR) Robert Aronowitz,

Hiper-Bağlı Bir Dünyada İtibar Stratejisi ve Analitiği CHRIS FOSTER Şeffaflığın arttığı ve iletişimin sürekli daha da hızlandığı günümüzde, bilgi göz […]

YAZAR(LAR) Chris Foster, 70 TL

İTİBAR STRATEJİSİ

YAZAR(LAR) Chris Foster,

Âşık Çelebi’nin eserinde vurguladığı belli başlı konular üzerine yoğunlaşarak onun bizlere aktarmaya çalıştığı dünyayı; hangi meseleleri nasıl ve neden anlattığını […]

DERLEYEN(LER) Hatice Aynur, Aslı Niyazioğlu,

25 TL

Aşık Çelebi ve Şairler Tezkiresi Üzerine Yazılar

DERLEYEN(LER) Hatice Aynur, Aslı Niyazioğlu,

İnsan hakları söylemi günümüz dünyasının kelime dağarcığına girdi, ancak ilginçtir ki, insan haklarının siyasi etkisi arttıkça felsefi dayanakları gittikçe daha […]

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib, 110 TL

Buhran Çağında Haysiyet
Zor Zamanlarda İnsan Hakları

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib,

SEPET
0