1949’da iktidarı ele geçiren Çin Komünist Partisi sınıfsal eşitlik sağlamak amacıyla iktisadi, kültürel ve siyasal sermayeyi hedef alan bir dizi […]

YAZAR(LAR) Joel Andreas, 36 TL

HAKLARINI YİTİRENLER: ÇİN’DE ENDÜSTRİYEL YURTTAŞLIĞIN YÜKSELİŞİ VE ÇÖKÜŞÜ

YAZAR(LAR) Joel Andreas,

İnsan ahlakının evrimi iki adımda gerçekleşti. Başlangıçta doğa koşulları nedeniyle, ilk insanlar işbirliğine gitmezlerse yok olacaklarını gördü ve bu işbirliğini […]

YAZAR(LAR) Michael Tomasello, 75 TL

İnsan Ahlakının Doğal Tarihi

YAZAR(LAR) Michael Tomasello,

Kontrollü Güç, kuramsal temelini evrimsel biyolojiye dayandırarak insan davranış biçiminin diğer hayvan türlerinin davranış biçimlerinden nasıl farklı bir evrim geçirdiğini […]

YAZAR(LAR) Robert Aunger, Valerie Curtis, 70 TL

Kontrollü Güç
İnsan Davranışlarının Evrimi

YAZAR(LAR) Robert Aunger, Valerie Curtis,

Âşık Çelebi’nin eserinde vurguladığı belli başlı konular üzerine yoğunlaşarak onun bizlere aktarmaya çalıştığı dünyayı; hangi meseleleri nasıl ve neden anlattığını […]

DERLEYEN(LER) Hatice Aynur, Aslı Niyazioğlu,

25 TL

Aşık Çelebi ve Şairler Tezkiresi Üzerine Yazılar

DERLEYEN(LER) Hatice Aynur, Aslı Niyazioğlu,

Türkiye’de 1980’lerin başından bu yana kadın çalışmalarının akademik alanda görünür hale gelmesinin üstünden otuz yıl geçti. Bu sürenin, yeterince uzun […]

DERLEYEN(LER) Serpil Sancar,

60 TL

Birkaç Arpa Boyu…
21. Yüzyıla Girerken Türkiye'de Feminist Çalışmalar. Prof. Dr. Nermin Abadan Unat'a Armağan

DERLEYEN(LER) Serpil Sancar,

Osmanlı İmparatorluğu’na yakın coğrafyalardaki yıkanma biçimleri ve hamam gelenekleriyle, Osmanlı hamam kültürü arasındaki ilişki üzerinde duruluyor.

DERLEYEN(LER) Nina Ergin,

26 TL

Anadolu Medeniyetlerinde Hamam Kültürü
Mimari, Tarih ve İmgelem

DERLEYEN(LER) Nina Ergin,

İnsan hakları söylemi günümüz dünyasının kelime dağarcığına girdi, ancak ilginçtir ki, insan haklarının siyasi etkisi arttıkça felsefi dayanakları gittikçe daha […]

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib, 110 TL

Buhran Çağında Haysiyet
Zor Zamanlarda İnsan Hakları

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib,

SEPET
0