Maskeli Devletler’in amacı, devletler ile devlet dışı silahlı örgütler arasındaki karmaşık etkileşim biçimlerini hem dış devlet desteğine yol açan süreçler […]

YAZAR(LAR) Belgin Şan Akca, 110 TL

Maskeli Devletler: Silahlı Örgütlere Sağlanan Devlet Desteğinin Nedenleri

YAZAR(LAR) Belgin Şan Akca,

ANAMED’in 2017 yılında gerçekleştirdiği “Yusuf Franko’nun İnsanları: Bir Osmanlı Bürokratının Karikatürleri” sergisine eşlik eden İngilizce yayın, sergiyle eş zamanlı olarak […]

YAZAR(LAR) Bahattin Oztuncay, Ebru Esra Satıcı, Guillaume Doizy, 400 TL

Yusuf Bey
On Dokuzuncu Yüzyıl Sonunda Pera’nın Yüklü Portreleri

YAZAR(LAR) Bahattin Oztuncay, Ebru Esra Satıcı, Guillaume Doizy,

Bir edebiyatı neler oluşturur? Ulusal edebiyat nedir? Farklı ülkelerin, toplulukların edebiyatları birbiriyle nasıl etkileşime girer? Dünya edebiyatına yönelik okumalar daha […]

YAZAR(LAR) Alexander Beecroft, 90 TL

Dünya Edebiyatının Ekolojisi
İlkçağlardan Günümüze

YAZAR(LAR) Alexander Beecroft,

Karşılaştırmalı Siyasal Ekonomi 21. yüzyılın ileri kapitalizmini ve küresel finansal krizden sonraki evrimini anlamak için ihtiyacımız olan bir analitik çerçeve […]

YAZAR(LAR) Ben Clift, 110 TL

Karşılaştırmalı Siyasal Ekonomi
Devletler, Piyasalar ve Küresel Kapitalizm

YAZAR(LAR) Ben Clift,

Yaşamımızı idame ettirirken kullandığımız şu şeyin, bu ifadenin ya da medya aracılığıyla yaşanan çok sayıda pratiğin varoluş koşulları nedir? Görece […]

YAZAR(LAR) Jussi Parikka, 80 TL

Medya Arkeolojisi Nedir?

YAZAR(LAR) Jussi Parikka,

Aşk Cumhuriyeti’nde Zeki Müren, Orhan Gencebay, Sezen Aksu ve popüler müzik üzerinden Türkiye’nin 1950’lerden itibaren geçirdiği dönüşümü mercek altına alıyor.

YAZAR(LAR) Martin Stokes, 28 TL

Aşk Cumhuriyeti
Türk Popüler Müziğinde Kültürel Mahrem

YAZAR(LAR) Martin Stokes,

Osmanlı İmparatorluğu’na yakın coğrafyalardaki yıkanma biçimleri ve hamam gelenekleriyle, Osmanlı hamam kültürü arasındaki ilişki üzerinde duruluyor.

DERLEYEN(LER) Nina Ergin,

26 TL

Anadolu Medeniyetlerinde Hamam Kültürü
Mimari, Tarih ve İmgelem

DERLEYEN(LER) Nina Ergin,

SEPET
0