Video oyun sektöründe kimler oyun oynayabiliyor ve kimler çalışmak zorunda? Video oyun yapmak, hiç kuşkusuz oynamak kadar eğlenceli ve büyüleyici. […]
Ergin Bulut, 40 TLAşkla Çalışmanın Politikası
Kitapta, “Kızılay Meydanı Başkent Ankara için her zaman önemli bir odak mıydı? Zamanla nasıl değişti ve dönüştü? Başkentin imgesi olma […]
Çiğdem Varol, N. Aydan Sat, S. Bahar Yenigül, 40 TLBaşkent’in Meydanı Kızılay’ın Dönüşüm Öyküsü
Hiper-Bağlı Bir Dünyada İtibar Stratejisi ve Analitiği CHRIS FOSTER Şeffaflığın arttığı ve iletişimin sürekli daha da hızlandığı günümüzde, bilgi göz […]
Chris Foster, 70 TLİTİBAR STRATEJİSİ
Yaşamımızı idame ettirirken kullandığımız şu şeyin, bu ifadenin ya da medya aracılığıyla yaşanan çok sayıda pratiğin varoluş koşulları nedir? Görece […]
Jussi Parikka, 80 TLMedya Arkeolojisi Nedir?
Bilgisayar ekranındaki görüntüler gerçek dünyadaki olguların bire bir temsili midir, yoksa sanal bir dünyada hayal mi görmekteyiz? Sakın evren dediğimiz, muazzam bir […]
Roger Penrose, 120 TLKralın Yeni Aklı
Bilgisayar, Zekâ ve Fizik Yasaları
Aşk Cumhuriyeti’nde Zeki Müren, Orhan Gencebay, Sezen Aksu ve popüler müzik üzerinden Türkiye’nin 1950’lerden itibaren geçirdiği dönüşümü mercek altına alıyor.
Martin Stokes, 28 TLAşk Cumhuriyeti
Türk Popüler Müziğinde Kültürel Mahrem
Asi’deki Antakya, Mozaikler Şehrinde İlk Araştırmalar, bu ilk arkeolojik keşiflerin hikâyesini, yazılar ve fotoğraflarla anlatıyor, ayrıca Antakya’da bugün devam etmekte […]
Christopher Moss, Hatice Pamir, Shari Kenfield, 400 TLAsi’deki Antakya, Mozaikler Şehrinde İlk Araştırmalar