Mekânsal Ağlar, geçmişi incelemek için Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS) ve diğer analitik araçların kullanıldığı araştırma projelerine odaklanarak Anadolu’nun kültürel miras ve […]

DERLEYEN(LER) Christopher H. Roosevelt,

250 TL

Mekânsal Ağlar
Araştırma ve Kamu Erişimi İçin Anadolu'nun Geçmişinin Haritalandırılması

DERLEYEN(LER) Christopher H. Roosevelt,

Edebi ile akademik alanların gelgitli bir ilişkisi olduğu söylenir. Yazarlar ve akademisyenler birbirlerinin antitezi olarak düşünülür. Peki, bu iki dünya […]

YAZAR(LAR) Charles Coustille, 80 TL

Antitezler
Mallarmé, Péguy, Paulhan, Céline, Barthes

YAZAR(LAR) Charles Coustille,

Giderek daha da hassas hale gelen kanser tarama programları sayesinde daha iyi, daha uzun mu yaşıyoruz? Kronik hastalıkların olası komplikasyonlarını […]

YAZAR(LAR) Robert Aronowitz, 80 TL

Risk Tıbbı
Korkuyu ve Belirsizliği Tedavi Etme Arayışımız

YAZAR(LAR) Robert Aronowitz,

Gelişim psikolojisi ve eğitim alanının ileri gelen isimlerinden Artin Göncü’nün yazıları Türkçede ilk defa kitaplaştırılıyor. Çocuk gelişimi, eğitim psikolojisi, erken […]

YAZAR(LAR) Artin Göncü, 110 TL

OYUNDA BÜYÜMEK
Çocuk Gelişimi ve Eğitimine Sosyokültürel Bakış

YAZAR(LAR) Artin Göncü,

“Yaklaşımının hem yeni hem de ilginç olmasının yanı sıra Bir Osmanlı Trajedisi’ni gerçekten olağanüstü kılan, yazarın yaklaşımını kendi tercihi olarak [...]

YAZAR(LAR) Gabriel Piterberg, 100 TL

Bir Osmanlı Trajedisi
Tarihyazımının Tarihle Oyunu

YAZAR(LAR) Gabriel Piterberg,

Yaşamımızı idame ettirirken kullandığımız şu şeyin, bu ifadenin ya da medya aracılığıyla yaşanan çok sayıda pratiğin varoluş koşulları nedir? Görece […]

YAZAR(LAR) Jussi Parikka, 80 TL

Medya Arkeolojisi Nedir?

YAZAR(LAR) Jussi Parikka,

Âşık Çelebi’nin eserinde vurguladığı belli başlı konular üzerine yoğunlaşarak onun bizlere aktarmaya çalıştığı dünyayı; hangi meseleleri nasıl ve neden anlattığını […]

DERLEYEN(LER) Hatice Aynur, Aslı Niyazioğlu,

25 TL

Aşık Çelebi ve Şairler Tezkiresi Üzerine Yazılar

DERLEYEN(LER) Hatice Aynur, Aslı Niyazioğlu,

SEPET
0