Demre’nin Alakent Mahallesi’nde bulunan, varlığı arkeologlar ve sanat tarihçileri tarafından uzun süredir bilinmekte olan bu küçük Bizans kilisesi Myra – […]

DERLEYEN(LER) Engin Akyürek,

600 TL

Alakent Kilisesi
Myra’da Bir Bizans Yapısı (12. – 13. Yüzyıllar)

DERLEYEN(LER) Engin Akyürek,

Geriye dönüp baktığımızda, her şeyin buhar makinesiyle başlamış olduğunu görüyoruz – yeryüzünde yaşayan bir tür olarak insan, bu buluşla birlikte […]

YAZAR(LAR) Faruk Eczacıbaşı, 95 TL

Daha Yeni Başlıyor
Geleceğin Dünyasında Esneklik, Yakınsama, Ağ Yapısı ve Karanlık Taraf

YAZAR(LAR) Faruk Eczacıbaşı,

Turizmi canlandırma, hizmet sektörünü hareketlendirme, kentlerin kenar mahallelerini ıslah etme ve düşüşe geçmiş kentleri ayağa kaldırma gibi etkileri olan çağdaş […]

YAZAR(LAR) Pedro Lorente, 95 TL

Çağdaş Sanat Müzeleri

YAZAR(LAR) Pedro Lorente,

Bilgisayar ekranındaki görüntüler gerçek dünyadaki olguların bire bir temsili midir, yoksa sanal bir dünyada hayal mi görmekteyiz? Sakın evren dediğimiz, muazzam bir […]

YAZAR(LAR) Roger Penrose, 120 TL

Kralın Yeni Aklı
Bilgisayar, Zekâ ve Fizik Yasaları

YAZAR(LAR) Roger Penrose,

Fotoğraf, 1839’da doğduğu andan itibaren hem modernitenin bir parçası oldu hem de onu simgeledi. Bu yeni teknoloji, sağladığı kaydetme ve […]

DERLEYEN(LER) Edhem Eldem, Zeynep Çelik,

900 TL

Camera Ottomana
Osmanlı İmparatorluğu'nda Fotoğraf ve Modernite 1840-1914

DERLEYEN(LER) Edhem Eldem, Zeynep Çelik,

Eldeki derlemenin amacı, Sakatlık Çalışmaları başlığı altında şekillenen görece yeni bir araştırma alanıyla ilgili güncel tartışmaları ve literatürü Türkiye’deki okuyucuya […]

YAZAR(LAR) Dikmen Bezmez, Sibel Yardımcı, Yıldırım Şentürk, 52 TL

Sakatlık Çalışmaları
Sosyal Bilimlerden Bakmak

YAZAR(LAR) Dikmen Bezmez, Sibel Yardımcı, Yıldırım Şentürk,

İnsan hakları söylemi günümüz dünyasının kelime dağarcığına girdi, ancak ilginçtir ki, insan haklarının siyasi etkisi arttıkça felsefi dayanakları gittikçe daha […]

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib, 110 TL

Buhran Çağında Haysiyet
Zor Zamanlarda İnsan Hakları

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib,

SEPET
0