İTİBAR STRATEJİSİ

YAZAR(LAR) :
Chris Foster

ÇEVİREN: Ahu Parlar

DİL: Türkçe

KATEGORİ: İletişim
İşletme
SAYFA SAYISI: 142
ÖLÇÜ: 13,5 x 20 cm
BASKI: İstanbul ,2019-03-27 00:00:00
ISBN: 9786052116883
FİYAT: 70 TL

Hiper-Bağlı Bir Dünyada
İtibar Stratejisi ve Analitiği

CHRIS FOSTER

Şeffaflığın arttığı ve iletişimin sürekli daha da hızlandığı günümüzde, bilgi göz açıp kapayıncaya kadar yayılıyor ve sınır tanımıyor. Karmaşık bağlantılarla inşa edilen tüketici ekonomisinde, bir şirketin itibarını bir ürün gibi yönetmek artık söz konusu değil. Her türlü bilginin bir anda dünyanın en uç noktalarına dahi ulaştığı bu çağda, onlarca yıllık yatırımla sağlanan itibarların dakikalar içinde çöktüğüne şahit oluyoruz.

İdeal senaryolardan felaket senaryolarına, pek çok örnekten yararlanan Chris Foster, itibar kaybının söz konusu olduğu durumlara nasıl hazırlık yapılacağı, böyle bir durumda ne tür adımlar atılacağı ve sonraki dönemde itibarın nasıl yeniden güçlendirileceği gibi sorulara tatmin edici cevaplar veriyor.

İtibar stratejisi, iletişim ve kurumsal strateji uzmanlarının bilgi ve deneyimleriyle katkıda bulundukları çalışma, modern dijital ekonomide kurumsal itibarın korunması ve güçlendirilmesi konusunda veriye dayalı, adım adım ilerleyen ve uygulamaya yönelik bir yol haritası sunuyor. Hiper-Bağlı Bir Dünyada İtibar Stratejisi ve Analitiği, kurumsal iletişim ve itibar yönetimi konusunda tam teşekküllü bir rehber kitap.

Chris Foster, Burson Cohn ve Wolfe iletişim ajansının Kuzey Amerika Başkanı. Pek çok önemli kuruluşun yönetim kurulunda yer alıyor.

İÇİNDEKİLER

Giriş
BIRINCI BÖLÜM
Ağ Tabanlı Ekosisteme Hoş Geldiniz 19
IKINCI BÖLÜM 37
Devrim Yaratan Kasırgada İlerleyebilmek: Veri Bilimi Neden Önemlidir?
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
Dijital Medya Devrimi Yepyeni İş Modelleri Oluşturuyor 45
DÖRDÜNCÜ BÖLÜM
Markanın Ses Duvarını Aşmak: İtibar Stratejisi’nin Rolü 53
BEŞINCI BÖLÜM
İtibar ve Markanızın DNA’sı 61
ALTINCI BÖLÜM İtibar Ekonomisi 71
YEDINCI BÖLÜM
Ortak Yaratım, Markalar ile Müşterileri Uyumlu Kılar 81
SEKIZINCI BÖLÜM
Veri Güvenlik Ağı: Krizin Ortasında Kanıttan Güç Almak 91
DOKUZUNCU BÖLÜM
İtibar Ortaklığı 99
ONUNCU BÖLÜM
İtibar Kültürü 105
ON BIRINCI BÖLÜM
İtibarın Karşılığı: Kriz Liderliğinde Yüksek Riskler 115
ON IKINCI BÖLÜM
İtibar Stratejisi’nin Geleceği 125
Sonuç 131
Önerilen Okumalar 133
Kitap Hakkında 135
Dizin 139

BENZER KİTAPLAR

SEPET
0