Anadolu’da John Garstang’ın Ayak İzleri İngiliz arkeolog Prof. John Garstang’in Türkiye ve yakın doğudaki arkeolojik çalışmalarının uluslararası katkılarını anlatmayı amaçlamaktadır. […]

YAZAR(LAR) Alan M. Greaves, Bob Miller, Bülent Genç, 400 TL

Anadolu’da John Garstang’ın Ayak İzleri

YAZAR(LAR) Alan M. Greaves, Bob Miller, Bülent Genç,

Hayvanların nasıl gördüklerine dair bilimsel gerçeklere dayanan, gerçeküstü bir dedektiflik hikâyesi… Kraliyet şenliği gecesi Kraliçenin balosu tüm hızıyla devam etmektedir. […]

YAZAR(LAR) Cybèle Young, 60 TL

Kraliçenin Gölgesi
Hayvanların Nasıl Gördüklerine Dair Bir Öykü

YAZAR(LAR) Cybèle Young,

Karşılaştırmalı Siyasal Ekonomi 21. yüzyılın ileri kapitalizmini ve küresel finansal krizden sonraki evrimini anlamak için ihtiyacımız olan bir analitik çerçeve […]

YAZAR(LAR) Ben Clift, 110 TL

Karşılaştırmalı Siyasal Ekonomi
Devletler, Piyasalar ve Küresel Kapitalizm

YAZAR(LAR) Ben Clift,

Yaşamımızı idame ettirirken kullandığımız şu şeyin, bu ifadenin ya da medya aracılığıyla yaşanan çok sayıda pratiğin varoluş koşulları nedir? Görece […]

YAZAR(LAR) Jussi Parikka, 80 TL

Medya Arkeolojisi Nedir?

YAZAR(LAR) Jussi Parikka,

Christopher H. Roosevelt, uzun soluklu ve kapsamlı bir araştırma sonucunda kaleme aldığı Gyges’ten Büyük İskender’e Lydia Arkeolojisi’nde, antikçağ Anadolu’sunda Doğu […]

YAZAR(LAR) Christopher H. Roosevelt, 110 TL

Lydia Arkeolojisi
Gyges'ten Büyük İskender'e

YAZAR(LAR) Christopher H. Roosevelt,

İstanbul Arkeoloji Müzeleri, Koç Vakfı, Koç Üniversitesi Anadolu Medeniyetleri Araştırma Merkezi ve Koç Üniversitesi Yayınları ortak yayınıdır.

DERLEYEN(LER) Gülbahar Baran Çelik, Zeynep Kızıltan,

64,81 TL

Saklı Limandan Hikayeler
Yenikapı'nın Batıkları

DERLEYEN(LER) Gülbahar Baran Çelik, Zeynep Kızıltan,

İnsan hakları söylemi günümüz dünyasının kelime dağarcığına girdi, ancak ilginçtir ki, insan haklarının siyasi etkisi arttıkça felsefi dayanakları gittikçe daha […]

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib, 110 TL

Buhran Çağında Haysiyet
Zor Zamanlarda İnsan Hakları

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib,

SEPET
0