Carlos Gutiérrez-Jones, çağdaş bilimkurgu yapıtlarından oluşan malzemesinde, psikolojinin karanlık tarafındaki intihar krizlerinin nasıl yorumlandığını inceliyor. Sadece kriz anlarındaki intihar eğilimleri […]
Carlos Gutiérrez-Jones, 80 TLİntihar ve Bilimkurgu
Video oyun sektöründe kimler oyun oynayabiliyor ve kimler çalışmak zorunda? Video oyun yapmak, hiç kuşkusuz oynamak kadar eğlenceli ve büyüleyici. […]
Ergin Bulut, 40 TLAşkla Çalışmanın Politikası
Mekânsal Ağlar, geçmişi incelemek için Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS) ve diğer analitik araçların kullanıldığı araştırma projelerine odaklanarak Anadolu’nun kültürel miras ve […]
Christopher H. Roosevelt, 250 TLMekânsal Ağlar
Araştırma ve Kamu Erişimi İçin Anadolu'nun Geçmişinin Haritalandırılması
Günümüzde bir sanatçının geçimini yapıtlarıyla sağlaması mümkün mü? İnternet her türlü yaratıcı ürünü bu derece ulaşılabilir ve ücretsiz hale getirmişken […]
Cory Doctorow, 80 TLÖzgür ve Bedava
İnternet Çağının Yasaları
Fotoğraf, 1839’da doğduğu andan itibaren hem modernitenin bir parçası oldu hem de onu simgeledi. Bu yeni teknoloji, sağladığı kaydetme ve […]
Edhem Eldem, Zeynep Çelik, 900 TLCamera Ottomana
Osmanlı İmparatorluğu'nda Fotoğraf ve Modernite 1840-1914
Nicholas V. Artamonoff left behind a photographic puzzle of over one thousand images.
Günder Varinlioğlu, 600 TLArtamonoff
Bizans İstanbul'u İmgeleri, 1930-1947
Asi’deki Antakya, Mozaikler Şehrinde İlk Araştırmalar, bu ilk arkeolojik keşiflerin hikâyesini, yazılar ve fotoğraflarla anlatıyor, ayrıca Antakya’da bugün devam etmekte […]
Christopher Moss, Hatice Pamir, Shari Kenfield, 400 TLAsi’deki Antakya, Mozaikler Şehrinde İlk Araştırmalar