Maskeli Devletler’in amacı, devletler ile devlet dışı silahlı örgütler arasındaki karmaşık etkileşim biçimlerini hem dış devlet desteğine yol açan süreçler […]

YAZAR(LAR) Belgin Şan Akca, 110 TL

Maskeli Devletler: Silahlı Örgütlere Sağlanan Devlet Desteğinin Nedenleri

YAZAR(LAR) Belgin Şan Akca,

Bir sabah hafif bir sarsıntıyla uyanan küçük bir çocuk, yastığının altında bir yılanın kuyruğunun ucunu gördü. Kıvrımları koridora kadar takip […]

YAZAR(LAR) Adrien Parlange, 60 TL

BÜYÜK YILAN

YAZAR(LAR) Adrien Parlange,

Kitapta, “Kızılay Meydanı Başkent Ankara için her zaman önemli bir odak mıydı? Zamanla nasıl değişti ve dönüştü? Başkentin imgesi olma […]

YAZAR(LAR) Çiğdem Varol, N. Aydan Sat, S. Bahar Yenigül, 40 TL

Başkent’in Meydanı Kızılay’ın Dönüşüm Öyküsü

YAZAR(LAR) Çiğdem Varol, N. Aydan Sat, S. Bahar Yenigül,

Yaşamımızı idame ettirirken kullandığımız şu şeyin, bu ifadenin ya da medya aracılığıyla yaşanan çok sayıda pratiğin varoluş koşulları nedir? Görece […]

YAZAR(LAR) Jussi Parikka, 80 TL

Medya Arkeolojisi Nedir?

YAZAR(LAR) Jussi Parikka,

Fotoğraf, 1839’da doğduğu andan itibaren hem modernitenin bir parçası oldu hem de onu simgeledi. Bu yeni teknoloji, sağladığı kaydetme ve […]

DERLEYEN(LER) Edhem Eldem, Zeynep Çelik,

900 TL

Camera Ottomana
Osmanlı İmparatorluğu'nda Fotoğraf ve Modernite 1840-1914

DERLEYEN(LER) Edhem Eldem, Zeynep Çelik,

Nicholas V. Artamonoff left behind a photographic puzzle of over one thousand images.

YAZAR(LAR) Günder Varinlioğlu, 600 TL

Artamonoff
Bizans İstanbul'u İmgeleri, 1930-1947

YAZAR(LAR) Günder Varinlioğlu,

SEPET
0