ANAMED’in 2017 yılında gerçekleştirdiği “Yusuf Franko’nun İnsanları: Bir Osmanlı Bürokratının Karikatürleri” sergisine eşlik eden İngilizce yayın, sergiyle eş zamanlı olarak […]

YAZAR(LAR) Bahattin Oztuncay, Ebru Esra Satıcı, Guillaume Doizy, 400 TL

Yusuf Bey
On Dokuzuncu Yüzyıl Sonunda Pera’nın Yüklü Portreleri

YAZAR(LAR) Bahattin Oztuncay, Ebru Esra Satıcı, Guillaume Doizy,

Mekânsal Ağlar, geçmişi incelemek için Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS) ve diğer analitik araçların kullanıldığı araştırma projelerine odaklanarak Anadolu’nun kültürel miras ve […]

DERLEYEN(LER) Christopher H. Roosevelt,

250 TL

Mekânsal Ağlar
Araştırma ve Kamu Erişimi İçin Anadolu'nun Geçmişinin Haritalandırılması

DERLEYEN(LER) Christopher H. Roosevelt,

Bankasız devlet, devletsiz banka olur mu? Neden bazı ülkeler bankacılık krizlerine diğerlerinden daha çok meyillidir? Nasıl oluyor da kültürleri, yasal […]

YAZAR(LAR) Charles W. Calomiris, Stephen H. Haber, 110 TL

Kırılgan Tasarım
Bankacılık Krizleri ve Kredi Kıtlığının Siyasi Kökenleri

YAZAR(LAR) Charles W. Calomiris, Stephen H. Haber,

Bir deri bir kemik öyküler. Ama zeki, çevik, haysiyetli. Erhan Memiş’in öykü kitabı Geceleyin Gökyüzü, kendini ilk bakışta belli eden […]

YAZAR(LAR) Erhan Memiş, 60 TL

Geceleyin Gökyüzü

YAZAR(LAR) Erhan Memiş,

Gezegenimizdeki yaşamın tarihi hakkında epeyce şey bilsek de, biyolojinin en büyük sorularını henüz yanıtlayabilmiş değiliz. Yaşam tuhaf ve karmaşık bir […]

YAZAR(LAR) Nick Lane, 36 TL

Yaşam Neden Var?

YAZAR(LAR) Nick Lane,

Bizans mimarisini, ağırlıklı olarak da dokuzuncu yüzyılla on beşinci yüzyıl arası Konstantinopolis bölgesinde inşa edilmiş olan kiliseleri inceleyen Robert Ousterhout, […]

YAZAR(LAR) Robert Ousterhout, 140 TL

Bizans’ın Yapı Ustaları

YAZAR(LAR) Robert Ousterhout,

İnsan hakları söylemi günümüz dünyasının kelime dağarcığına girdi, ancak ilginçtir ki, insan haklarının siyasi etkisi arttıkça felsefi dayanakları gittikçe daha […]

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib, 110 TL

Buhran Çağında Haysiyet
Zor Zamanlarda İnsan Hakları

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib,

SEPET
0