1949’da iktidarı ele geçiren Çin Komünist Partisi sınıfsal eşitlik sağlamak amacıyla iktisadi, kültürel ve siyasal sermayeyi hedef alan bir dizi […]

YAZAR(LAR) Joel Andreas, 36 TL

HAKLARINI YİTİRENLER: ÇİN’DE ENDÜSTRİYEL YURTTAŞLIĞIN YÜKSELİŞİ VE ÇÖKÜŞÜ

YAZAR(LAR) Joel Andreas,

Kitapta, “Kızılay Meydanı Başkent Ankara için her zaman önemli bir odak mıydı? Zamanla nasıl değişti ve dönüştü? Başkentin imgesi olma […]

YAZAR(LAR) Çiğdem Varol, N. Aydan Sat, S. Bahar Yenigül, 40 TL

Başkent’in Meydanı Kızılay’ın Dönüşüm Öyküsü

YAZAR(LAR) Çiğdem Varol, N. Aydan Sat, S. Bahar Yenigül,

Mekânsal Ağlar, geçmişi incelemek için Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS) ve diğer analitik araçların kullanıldığı araştırma projelerine odaklanarak Anadolu’nun kültürel miras ve […]

DERLEYEN(LER) Christopher H. Roosevelt,

250 TL

Mekânsal Ağlar
Araştırma ve Kamu Erişimi İçin Anadolu'nun Geçmişinin Haritalandırılması

DERLEYEN(LER) Christopher H. Roosevelt,

Napolyon’un “Uyuyan bir dev, uyumasına izin verin çünkü uyandığında bütün dünyayı yerinden oynatacaktır,” dediği Çin, bir süper güç olarak tarihi […]

DERLEYEN(LER) Caner Bakır, Mustafa Yağcı,

70 TL

Çin Bilmecesi
Çin'in Ekonomik Yükselişi, Uluslararası İlişkilerde Dönüşüm ve Türkiye

DERLEYEN(LER) Caner Bakır, Mustafa Yağcı,

Giderek daha da hassas hale gelen kanser tarama programları sayesinde daha iyi, daha uzun mu yaşıyoruz? Kronik hastalıkların olası komplikasyonlarını […]

YAZAR(LAR) Robert Aronowitz, 80 TL

Risk Tıbbı
Korkuyu ve Belirsizliği Tedavi Etme Arayışımız

YAZAR(LAR) Robert Aronowitz,

2015 James Russell Lowell Ödülü, Modern Language Association 2016 Dorothy Lee Kültür Ekolojisi Alanında Üstün Akademik Çalışma Ödülü, Media Ecology […]

YAZAR(LAR) Caroline Levine, 90 TL

Biçimler
Bütün, Ritim, Hiyerarşi, Ağ

YAZAR(LAR) Caroline Levine,

Bizans mimarisini, ağırlıklı olarak da dokuzuncu yüzyılla on beşinci yüzyıl arası Konstantinopolis bölgesinde inşa edilmiş olan kiliseleri inceleyen Robert Ousterhout, […]

YAZAR(LAR) Robert Ousterhout, 140 TL

Bizans’ın Yapı Ustaları

YAZAR(LAR) Robert Ousterhout,

SEPET
0