1949’da iktidarı ele geçiren Çin Komünist Partisi sınıfsal eşitlik sağlamak amacıyla iktisadi, kültürel ve siyasal sermayeyi hedef alan bir dizi […]

YAZAR(LAR) Joel Andreas, 36 TL

HAKLARINI YİTİRENLER: ÇİN’DE ENDÜSTRİYEL YURTTAŞLIĞIN YÜKSELİŞİ VE ÇÖKÜŞÜ

YAZAR(LAR) Joel Andreas,

ANAMED’in 2017 yılında gerçekleştirdiği “Yusuf Franko’nun İnsanları: Bir Osmanlı Bürokratının Karikatürleri” sergisine eşlik eden İngilizce yayın, sergiyle eş zamanlı olarak […]

YAZAR(LAR) Bahattin Oztuncay, Ebru Esra Satıcı, Guillaume Doizy, 400 TL

Yusuf Bey
On Dokuzuncu Yüzyıl Sonunda Pera’nın Yüklü Portreleri

YAZAR(LAR) Bahattin Oztuncay, Ebru Esra Satıcı, Guillaume Doizy,

AĞRININ HIKÂYESI DUADAN AĞRIKESICILERE İçimizdeki en yakarıcı tonları açığa çıkaran ses, ağrı çeken insanın sesidir ve buna hepimiz aşinayızdır. Istırap […]

YAZAR(LAR) Joanna Bourke, 120 TL

AĞRININ HİKAYESİ
Duadan Ağrıkesicilere

YAZAR(LAR) Joanna Bourke,

Uzman bir tasarımcının kendine has düşünme biçimi ve yıllar içinde edindiği deneyim, bugünün toplumunda karşımıza çıkan karmaşık sorunlara ışık tutabilir […]

YAZAR(LAR) Kees Dorst, 90 TL

Yenilikçi Çerçeve
Tasarımın Getirdiği Yeni Düşünce Biçimleri

YAZAR(LAR) Kees Dorst,

Akşam yemeğiniz sofranıza nasıl geliyor? Basit gibi görünse de çetrefil bir soru. Üstelik iktisadın temelini oluşturuyor. Görünmez el, iktisatta en […]

YAZAR(LAR) Katrine Marçal, 75 TL

Adam Smith’in Yemeğini Pişiren Kimdi?
Ekonomide Kadının Görünmez Eli

YAZAR(LAR) Katrine Marçal,

Fotoğraf, 1839’da doğduğu andan itibaren hem modernitenin bir parçası oldu hem de onu simgeledi. Bu yeni teknoloji, sağladığı kaydetme ve […]

DERLEYEN(LER) Edhem Eldem, Zeynep Çelik,

900 TL

Camera Ottomana
Osmanlı İmparatorluğu'nda Fotoğraf ve Modernite 1840-1914

DERLEYEN(LER) Edhem Eldem, Zeynep Çelik,

İnsan hakları söylemi günümüz dünyasının kelime dağarcığına girdi, ancak ilginçtir ki, insan haklarının siyasi etkisi arttıkça felsefi dayanakları gittikçe daha […]

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib, 110 TL

Buhran Çağında Haysiyet
Zor Zamanlarda İnsan Hakları

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib,

SEPET
0