Video oyun sektöründe kimler oyun oynayabiliyor ve kimler çalışmak zorunda? Video oyun yapmak, hiç kuşkusuz oynamak kadar eğlenceli ve büyüleyici. […]
Ergin Bulut, 40 TLAşkla Çalışmanın Politikası
Mekânsal Ağlar, geçmişi incelemek için Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS) ve diğer analitik araçların kullanıldığı araştırma projelerine odaklanarak Anadolu’nun kültürel miras ve […]
Christopher H. Roosevelt, 250 TLMekânsal Ağlar
Araştırma ve Kamu Erişimi İçin Anadolu'nun Geçmişinin Haritalandırılması
Hava kirliliği yüzünden dışarı çıkıp oynayamayan çocuk, resim yaparken kendine ait bir evin hayalini kurmaya başlar. Resimlerinde önce sihirli çiçeklerin […]
Kang-mi Yoon, 90 TLAğaçların Yetiştiği Bina
“Kadın doğulmaz, kadın olunur”. Bu meşhur cümle, 1949 tarihli İkinci Cinsiyet‘in odak noktasını oluşturur. Simone de Beauvoir böylece cinsiyet meselesini […]
Simone de Beauvoir, 195 TLİkinci Cinsiyet (2 Cilt)
Gelişim psikolojisi ve eğitim alanının ileri gelen isimlerinden Artin Göncü’nün yazıları Türkçede ilk defa kitaplaştırılıyor. Çocuk gelişimi, eğitim psikolojisi, erken […]
Artin Göncü, 110 TLOYUNDA BÜYÜMEK
Çocuk Gelişimi ve Eğitimine Sosyokültürel Bakış
AĞRININ HIKÂYESI DUADAN AĞRIKESICILERE İçimizdeki en yakarıcı tonları açığa çıkaran ses, ağrı çeken insanın sesidir ve buna hepimiz aşinayızdır. Istırap […]
Joanna Bourke, 120 TLAĞRININ HİKAYESİ
Duadan Ağrıkesicilere
Bizans mimarisini, ağırlıklı olarak da dokuzuncu yüzyılla on beşinci yüzyıl arası Konstantinopolis bölgesinde inşa edilmiş olan kiliseleri inceleyen Robert Ousterhout, […]
Robert Ousterhout, 140 TLBizans’ın Yapı Ustaları
Bilgisayar ekranındaki görüntüler gerçek dünyadaki olguların bire bir temsili midir, yoksa sanal bir dünyada hayal mi görmekteyiz? Sakın evren dediğimiz, muazzam bir […]
Roger Penrose, 120 TLKralın Yeni Aklı
Bilgisayar, Zekâ ve Fizik Yasaları
James Crow’un bölümü ve O. Özel, A.C.S. Peacock ve A. Saunders’ın katkılarıyla…
Scott Redford, 250 TLİktidar İmgeleri
Sinop İçkalesindeki 1215 Tarihli Selçuklu Yazıtları