Video oyun sektöründe kimler oyun oynayabiliyor ve kimler çalışmak zorunda? Video oyun yapmak, hiç kuşkusuz oynamak kadar eğlenceli ve büyüleyici. […]
Ergin Bulut, 40 TLAşkla Çalışmanın Politikası
Sefarad Güzergâhları, Osmanlı tarihi ve Yahudi tarihi çalışan araştırmacıları bir araya getirerek aile yadigârlarının, belgelerinin ve hatıra nesnelerinin 19. yüzyılın […]
Kerem Tınaz, Oscar Aguirre-Mandujano, 40 TLSefarad Güzergâhları
Arşivler, Nesneler ve ABD'de Osmanlı Yahudilerinin Tarihi
Modern kentleşme sürecinde, endüstri öncesi dönemin insan odaklı tasarım ilkeleri, işyeri-konut bağlantıları, üretim-ulaşım teknolojileri, toplumsal yaşam ritmi korunamamış, mekân kalitesi […]
Jan Gehl, 120 TLİnsan İçin Kentler
Giderek daha da hassas hale gelen kanser tarama programları sayesinde daha iyi, daha uzun mu yaşıyoruz? Kronik hastalıkların olası komplikasyonlarını […]
Robert Aronowitz, 80 TLRisk Tıbbı
Korkuyu ve Belirsizliği Tedavi Etme Arayışımız
Öykü öykü insanlar. Kimi arayışta, kimi kaçışta. Aradığını bulanlar, bulamayanlar. Kaçarken kendi dünyasını peşi sıra sürükleyenler. Beşikten mezara sıradan tuhaflıklar. […]
Mehmet Fatih Özbey, 40 TLBuraya Bakarlar
Nostoi. Indigenous Culture, Migration and Integration in the Aegean Islands and Western Anatolia during the Late Bronze and Early Iron […]
1200 TLNostoi
Indigenous Culture, Migration and Integration
Bilgisayar ekranındaki görüntüler gerçek dünyadaki olguların bire bir temsili midir, yoksa sanal bir dünyada hayal mi görmekteyiz? Sakın evren dediğimiz, muazzam bir […]
Roger Penrose, 120 TLKralın Yeni Aklı
Bilgisayar, Zekâ ve Fizik Yasaları