Video oyun sektöründe kimler oyun oynayabiliyor ve kimler çalışmak zorunda? Video oyun yapmak, hiç kuşkusuz oynamak kadar eğlenceli ve büyüleyici. […]
Ergin Bulut, 40 TLAşkla Çalışmanın Politikası
Batı’nın kapısını ilk açan sanatçı Tevfik Fikret, bütün zamanlar için edebiyatımızın ana aktörlerinden birisi. Yapıtları, yaşamı ve edebiyatımıza getirdiği yeniliklerle […]
Turgut Çeviker, 120 TLTEVFİK FİKRET
Kitapta, “Kızılay Meydanı Başkent Ankara için her zaman önemli bir odak mıydı? Zamanla nasıl değişti ve dönüştü? Başkentin imgesi olma […]
Çiğdem Varol, N. Aydan Sat, S. Bahar Yenigül, 40 TLBaşkent’in Meydanı Kızılay’ın Dönüşüm Öyküsü
Mekânsal Ağlar, geçmişi incelemek için Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS) ve diğer analitik araçların kullanıldığı araştırma projelerine odaklanarak Anadolu’nun kültürel miras ve […]
Christopher H. Roosevelt, 250 TLMekânsal Ağlar
Araştırma ve Kamu Erişimi İçin Anadolu'nun Geçmişinin Haritalandırılması
Akdağlar’ın batı yamaçlarında konuşlanmış Tlos Antik Kenti, gerek sırtını yasladığı dağlık bölgedeki geniş egemenlik alanı gerekse Ksanthos Vadisi’ne hâkim coğrafi […]
Satoshi Urano, Taner Korkut, 900 TLThe City Basilica of Tlos
Hiper-Bağlı Bir Dünyada İtibar Stratejisi ve Analitiği CHRIS FOSTER Şeffaflığın arttığı ve iletişimin sürekli daha da hızlandığı günümüzde, bilgi göz […]
Chris Foster, 70 TLİTİBAR STRATEJİSİ
Yaşamımızı idame ettirirken kullandığımız şu şeyin, bu ifadenin ya da medya aracılığıyla yaşanan çok sayıda pratiğin varoluş koşulları nedir? Görece […]
Jussi Parikka, 80 TLMedya Arkeolojisi Nedir?
Kurmaca Mekân: Kuzey Kıbrıs’ın Duygu Coğrafyası, Yael Navaro’nun Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde, sınırın hâlâ kapalı olduğu dönemde (1998-2003 arasında) yürüttüğü […]
Yael Navaro, 110 TLKurmaca Mekân
Kuzey Kıbrıs'ın Duygu Coğrafyası
Fotoğraf, 1839’da doğduğu andan itibaren hem modernitenin bir parçası oldu hem de onu simgeledi. Bu yeni teknoloji, sağladığı kaydetme ve […]
Edhem Eldem, Zeynep Çelik, 900 TLCamera Ottomana
Osmanlı İmparatorluğu'nda Fotoğraf ve Modernite 1840-1914