Kitapta, “Kızılay Meydanı Başkent Ankara için her zaman önemli bir odak mıydı? Zamanla nasıl değişti ve dönüştü? Başkentin imgesi olma […]

YAZAR(LAR) Çiğdem Varol, N. Aydan Sat, S. Bahar Yenigül, 40 TL

Başkent’in Meydanı Kızılay’ın Dönüşüm Öyküsü

YAZAR(LAR) Çiğdem Varol, N. Aydan Sat, S. Bahar Yenigül,

Sırrı Sezai ve Muammer Sacit, saplandıkları borç batağından kurtulmaya çalışan iki mirasyedi. Çıkış yollarındaki en büyük engelse zengin, fakir ayırt […]

YAZAR(LAR) Mahmut Yesari, 70 TL

Hınç

YAZAR(LAR) Mahmut Yesari,

Düşünceler bir bağlamdan diğerine göçerken “yenilik” yaratılır ve sınırlar yeni baştan çizilir. Boris Groys, değerliyi değersizden, kültürü dünyeviden ayıran bu […]

YAZAR(LAR) Boris Groys, 90 TL

Yeni Üzerine
Geçmişle Gelecek Arasında Kültürel Ekonomi

YAZAR(LAR) Boris Groys,

Giderek daha da hassas hale gelen kanser tarama programları sayesinde daha iyi, daha uzun mu yaşıyoruz? Kronik hastalıkların olası komplikasyonlarını […]

YAZAR(LAR) Robert Aronowitz, 80 TL

Risk Tıbbı
Korkuyu ve Belirsizliği Tedavi Etme Arayışımız

YAZAR(LAR) Robert Aronowitz,

Hiper-Bağlı Bir Dünyada İtibar Stratejisi ve Analitiği CHRIS FOSTER Şeffaflığın arttığı ve iletişimin sürekli daha da hızlandığı günümüzde, bilgi göz […]

YAZAR(LAR) Chris Foster, 70 TL

İTİBAR STRATEJİSİ

YAZAR(LAR) Chris Foster,

Yaşamımızı idame ettirirken kullandığımız şu şeyin, bu ifadenin ya da medya aracılığıyla yaşanan çok sayıda pratiğin varoluş koşulları nedir? Görece […]

YAZAR(LAR) Jussi Parikka, 80 TL

Medya Arkeolojisi Nedir?

YAZAR(LAR) Jussi Parikka,

Nicholas V. Artamonoff left behind a photographic puzzle of over one thousand images.

YAZAR(LAR) Günder Varinlioğlu, 600 TL

Artamonoff
Bizans İstanbul'u İmgeleri, 1930-1947

YAZAR(LAR) Günder Varinlioğlu,

İnsan hakları söylemi günümüz dünyasının kelime dağarcığına girdi, ancak ilginçtir ki, insan haklarının siyasi etkisi arttıkça felsefi dayanakları gittikçe daha […]

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib, 110 TL

Buhran Çağında Haysiyet
Zor Zamanlarda İnsan Hakları

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib,

SEPET
0