Günümüz dünyasında gerçek üreticiler kimlerdir? Ve ürettiklerinin değerini nasıl belirliyoruz? Yaşadığımız finansal ve ekonomik kriz, değerin gerçek anlamına ilişkin kavrayışımızı […]
Mariana Mazzucato, 95 TLHer Şeyin Değeri
Küresel Ekonomide Üretenler ve El Koyanlar
Öykü öykü insanlar. Kimi arayışta, kimi kaçışta. Aradığını bulanlar, bulamayanlar. Kaçarken kendi dünyasını peşi sıra sürükleyenler. Beşikten mezara sıradan tuhaflıklar. […]
Mehmet Fatih Özbey, 40 TLBuraya Bakarlar
Hiper-Bağlı Bir Dünyada İtibar Stratejisi ve Analitiği CHRIS FOSTER Şeffaflığın arttığı ve iletişimin sürekli daha da hızlandığı günümüzde, bilgi göz […]
Chris Foster, 70 TLİTİBAR STRATEJİSİ
Uzman bir tasarımcının kendine has düşünme biçimi ve yıllar içinde edindiği deneyim, bugünün toplumunda karşımıza çıkan karmaşık sorunlara ışık tutabilir […]
Kees Dorst, 90 TLYenilikçi Çerçeve
Tasarımın Getirdiği Yeni Düşünce Biçimleri
İnsan ahlakının evrimi iki adımda gerçekleşti. Başlangıçta doğa koşulları nedeniyle, ilk insanlar işbirliğine gitmezlerse yok olacaklarını gördü ve bu işbirliğini […]
Michael Tomasello, 75 TLİnsan Ahlakının Doğal Tarihi