Resimleyen: Mari Kanstad Johnsen Bütün hayvanlar uyumak zorunda mı? Evet, tabii ki, herkes uyur! Papağan da, ayı da… Zürafa başını […]
Kjersti Annesdatter Skomsvold, 95 TLUykudan Önce
Video oyun sektöründe kimler oyun oynayabiliyor ve kimler çalışmak zorunda? Video oyun yapmak, hiç kuşkusuz oynamak kadar eğlenceli ve büyüleyici. […]
Ergin Bulut, 40 TLAşkla Çalışmanın Politikası
Batı’nın kapısını ilk açan sanatçı Tevfik Fikret, bütün zamanlar için edebiyatımızın ana aktörlerinden birisi. Yapıtları, yaşamı ve edebiyatımıza getirdiği yeniliklerle […]
Turgut Çeviker, 120 TLTEVFİK FİKRET
Anadolu’da John Garstang’ın Ayak İzleri İngiliz arkeolog Prof. John Garstang’in Türkiye ve yakın doğudaki arkeolojik çalışmalarının uluslararası katkılarını anlatmayı amaçlamaktadır. […]
Alan M. Greaves, Bob Miller, Bülent Genç, 400 TLAnadolu’da John Garstang’ın Ayak İzleri
Mekânsal Ağlar, geçmişi incelemek için Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS) ve diğer analitik araçların kullanıldığı araştırma projelerine odaklanarak Anadolu’nun kültürel miras ve […]
Christopher H. Roosevelt, 250 TLMekânsal Ağlar
Araştırma ve Kamu Erişimi İçin Anadolu'nun Geçmişinin Haritalandırılması
“Kadın doğulmaz, kadın olunur”. Bu meşhur cümle, 1949 tarihli İkinci Cinsiyet‘in odak noktasını oluşturur. Simone de Beauvoir böylece cinsiyet meselesini […]
Simone de Beauvoir, 195 TLİkinci Cinsiyet (2 Cilt)
Şehirler tipik olarak nehirler, denizler, derin bir liman gibi doğal kaynakların veya daha büyük ve gelişmiş şehirlerin yakınlarında ortaya çıkarlar. [...]
Rosemary Wakeman, 40 TLÜtopyayı Hayata Geçirmek: Yeni Şehir Hareketinin Düşünsel Tarihi
Gelişim psikolojisi ve eğitim alanının ileri gelen isimlerinden Artin Göncü’nün yazıları Türkçede ilk defa kitaplaştırılıyor. Çocuk gelişimi, eğitim psikolojisi, erken […]
Artin Göncü, 110 TLOYUNDA BÜYÜMEK
Çocuk Gelişimi ve Eğitimine Sosyokültürel Bakış
Hiper-Bağlı Bir Dünyada İtibar Stratejisi ve Analitiği CHRIS FOSTER Şeffaflığın arttığı ve iletişimin sürekli daha da hızlandığı günümüzde, bilgi göz […]
Chris Foster, 70 TLİTİBAR STRATEJİSİ