Sefarad Güzergâhları, Osmanlı tarihi ve Yahudi tarihi çalışan araştırmacıları bir araya getirerek aile yadigârlarının, belgelerinin ve hatıra nesnelerinin 19. yüzyılın […]

DERLEYEN(LER) Kerem Tınaz, Oscar Aguirre-Mandujano,

40 TL

Sefarad Güzergâhları
Arşivler, Nesneler ve ABD'de Osmanlı Yahudilerinin Tarihi

DERLEYEN(LER) Kerem Tınaz, Oscar Aguirre-Mandujano,

Kitapta, “Kızılay Meydanı Başkent Ankara için her zaman önemli bir odak mıydı? Zamanla nasıl değişti ve dönüştü? Başkentin imgesi olma […]

YAZAR(LAR) Çiğdem Varol, N. Aydan Sat, S. Bahar Yenigül, 40 TL

Başkent’in Meydanı Kızılay’ın Dönüşüm Öyküsü

YAZAR(LAR) Çiğdem Varol, N. Aydan Sat, S. Bahar Yenigül,

Külliyen ekonomikleşmiş bir çağda, baştan aşağı adaletsizlik ve eşitsizlik üzerine kurulu sisteme karşı direnmek mümkün mü? Neoklasik iktisatçılar için homo […]

YAZAR(LAR) Peter Fleming, 90 TL

Homo Economicus’un Ölümü
İş, Borç ve Sonsuz Birikim Efsanesi

YAZAR(LAR) Peter Fleming,

Hiper-Bağlı Bir Dünyada İtibar Stratejisi ve Analitiği CHRIS FOSTER Şeffaflığın arttığı ve iletişimin sürekli daha da hızlandığı günümüzde, bilgi göz […]

YAZAR(LAR) Chris Foster, 70 TL

İTİBAR STRATEJİSİ

YAZAR(LAR) Chris Foster,

1243’teki Moğol fethinin ardından Anadolu’da İslami mimari alanında yaşanan gelişmeleri ele alan Moğol Fethinden Sonra Anadolu’nun Yeniden İnşası, bu dönemde […]

YAZAR(LAR) Patricia Blessing, 110 TL

Moğol Fethinden Sonra Anadolu’nun Yeniden İnşası
Rum Diyarında İslami Mimari, 1240-1330

YAZAR(LAR) Patricia Blessing,

Aşk Cumhuriyeti’nde Zeki Müren, Orhan Gencebay, Sezen Aksu ve popüler müzik üzerinden Türkiye’nin 1950’lerden itibaren geçirdiği dönüşümü mercek altına alıyor.

YAZAR(LAR) Martin Stokes, 28 TL

Aşk Cumhuriyeti
Türk Popüler Müziğinde Kültürel Mahrem

YAZAR(LAR) Martin Stokes,

Osmanlı İmparatorluğu’na yakın coğrafyalardaki yıkanma biçimleri ve hamam gelenekleriyle, Osmanlı hamam kültürü arasındaki ilişki üzerinde duruluyor.

DERLEYEN(LER) Nina Ergin,

26 TL

Anadolu Medeniyetlerinde Hamam Kültürü
Mimari, Tarih ve İmgelem

DERLEYEN(LER) Nina Ergin,

SEPET
0