Karşılaştırmalı Siyasal Ekonomi 21. yüzyılın ileri kapitalizmini ve küresel finansal krizden sonraki evrimini anlamak için ihtiyacımız olan bir analitik çerçeve […]

YAZAR(LAR) Ben Clift, 110 TL

Karşılaştırmalı Siyasal Ekonomi
Devletler, Piyasalar ve Küresel Kapitalizm

YAZAR(LAR) Ben Clift,

Hiper-Bağlı Bir Dünyada İtibar Stratejisi ve Analitiği CHRIS FOSTER Şeffaflığın arttığı ve iletişimin sürekli daha da hızlandığı günümüzde, bilgi göz […]

YAZAR(LAR) Chris Foster, 70 TL

İTİBAR STRATEJİSİ

YAZAR(LAR) Chris Foster,

İstanbul’un yeraltı dünyasına delilerle yapılan bir yolculuk… Şadan’la Kalender Nuri’nin “Bu iş karakolda biter” dedirten maceraları… Bu tuhaf ikili bir […]

YAZAR(LAR) Hüseyin Rahmi Gürpınar, 90 TL

Ben Deli Miyim?

YAZAR(LAR) Hüseyin Rahmi Gürpınar,

Yaşamımızı idame ettirirken kullandığımız şu şeyin, bu ifadenin ya da medya aracılığıyla yaşanan çok sayıda pratiğin varoluş koşulları nedir? Görece […]

YAZAR(LAR) Jussi Parikka, 80 TL

Medya Arkeolojisi Nedir?

YAZAR(LAR) Jussi Parikka,

Orta Malı yahut 1920’ler İstanbul’unun fettan kenar mahalle güzeli Fikriye nasıl kibar fahişe Şadan’a dönüştü? Şimdiye kadar Zaniyeler ve Bataklık […]

YAZAR(LAR) Selahattin Enis, 95 TL

Orta Malı

YAZAR(LAR) Selahattin Enis,

Edward Said ile Konuşmaya Devam, Said’in uzun geçmişe dayanan dostlarının, meslektaşlarının onunla bir diyaloğa girme girişimi.

DERLEYEN(LER) Homi Bhabha, William J.T. Mitchell,

20 TL

Edward Said ile Konuşmaya Devam

DERLEYEN(LER) Homi Bhabha, William J.T. Mitchell,

Aşk Cumhuriyeti’nde Zeki Müren, Orhan Gencebay, Sezen Aksu ve popüler müzik üzerinden Türkiye’nin 1950’lerden itibaren geçirdiği dönüşümü mercek altına alıyor.

YAZAR(LAR) Martin Stokes, 28 TL

Aşk Cumhuriyeti
Türk Popüler Müziğinde Kültürel Mahrem

YAZAR(LAR) Martin Stokes,

İnsan hakları söylemi günümüz dünyasının kelime dağarcığına girdi, ancak ilginçtir ki, insan haklarının siyasi etkisi arttıkça felsefi dayanakları gittikçe daha […]

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib, 110 TL

Buhran Çağında Haysiyet
Zor Zamanlarda İnsan Hakları

YAZAR(LAR) Şeyla Benhabib,

SEPET
0