1949’da iktidarı ele geçiren Çin Komünist Partisi sınıfsal eşitlik sağlamak amacıyla iktisadi, kültürel ve siyasal sermayeyi hedef alan bir dizi […]
Joel Andreas, 36 TLHAKLARINI YİTİRENLER: ÇİN’DE ENDÜSTRİYEL YURTTAŞLIĞIN YÜKSELİŞİ VE ÇÖKÜŞÜ
Günümüz dünyasında gerçek üreticiler kimlerdir? Ve ürettiklerinin değerini nasıl belirliyoruz? Yaşadığımız finansal ve ekonomik kriz, değerin gerçek anlamına ilişkin kavrayışımızı […]
Mariana Mazzucato, 95 TLHer Şeyin Değeri
Küresel Ekonomide Üretenler ve El Koyanlar
Hiper-Bağlı Bir Dünyada İtibar Stratejisi ve Analitiği CHRIS FOSTER Şeffaflığın arttığı ve iletişimin sürekli daha da hızlandığı günümüzde, bilgi göz […]
Chris Foster, 70 TLİTİBAR STRATEJİSİ
“Dünya’nın neden var olmadığını anlamak için, öncelikle bir şeyin var olmasının ne anlama geldiğini çözmek gerek. Bir şey ancak Dünya’da […]
Markus Gabriel, 90 TLDünyanın Neden Var Olmadığı Üzerine
Fotoğraf, 1839’da doğduğu andan itibaren hem modernitenin bir parçası oldu hem de onu simgeledi. Bu yeni teknoloji, sağladığı kaydetme ve […]
Edhem Eldem, Zeynep Çelik, 900 TLCamera Ottomana
Osmanlı İmparatorluğu'nda Fotoğraf ve Modernite 1840-1914
Aşk Cumhuriyeti’nde Zeki Müren, Orhan Gencebay, Sezen Aksu ve popüler müzik üzerinden Türkiye’nin 1950’lerden itibaren geçirdiği dönüşümü mercek altına alıyor.
Martin Stokes, 28 TLAşk Cumhuriyeti
Türk Popüler Müziğinde Kültürel Mahrem