Video oyun sektöründe kimler oyun oynayabiliyor ve kimler çalışmak zorunda? Video oyun yapmak, hiç kuşkusuz oynamak kadar eğlenceli ve büyüleyici. […]
Ergin Bulut, 40 TLAşkla Çalışmanın Politikası
Sefarad Güzergâhları, Osmanlı tarihi ve Yahudi tarihi çalışan araştırmacıları bir araya getirerek aile yadigârlarının, belgelerinin ve hatıra nesnelerinin 19. yüzyılın […]
Kerem Tınaz, Oscar Aguirre-Mandujano, 40 TLSefarad Güzergâhları
Arşivler, Nesneler ve ABD'de Osmanlı Yahudilerinin Tarihi
Modern kentleşme sürecinde, endüstri öncesi dönemin insan odaklı tasarım ilkeleri, işyeri-konut bağlantıları, üretim-ulaşım teknolojileri, toplumsal yaşam ritmi korunamamış, mekân kalitesi […]
Jan Gehl, 120 TLİnsan İçin Kentler
Hiper-Bağlı Bir Dünyada İtibar Stratejisi ve Analitiği CHRIS FOSTER Şeffaflığın arttığı ve iletişimin sürekli daha da hızlandığı günümüzde, bilgi göz […]
Chris Foster, 70 TLİTİBAR STRATEJİSİ
Günümüzde bir sanatçının geçimini yapıtlarıyla sağlaması mümkün mü? İnternet her türlü yaratıcı ürünü bu derece ulaşılabilir ve ücretsiz hale getirmişken […]
Cory Doctorow, 80 TLÖzgür ve Bedava
İnternet Çağının Yasaları
2015 James Russell Lowell Ödülü, Modern Language Association 2016 Dorothy Lee Kültür Ekolojisi Alanında Üstün Akademik Çalışma Ödülü, Media Ecology […]
Caroline Levine, 90 TLBiçimler
Bütün, Ritim, Hiyerarşi, Ağ
Eldeki derlemenin amacı, Sakatlık Çalışmaları başlığı altında şekillenen görece yeni bir araştırma alanıyla ilgili güncel tartışmaları ve literatürü Türkiye’deki okuyucuya […]
Dikmen Bezmez, Sibel Yardımcı, Yıldırım Şentürk, 52 TLSakatlık Çalışmaları
Sosyal Bilimlerden Bakmak
“[Bu kilimlerde gördüğüm] renklerin ve desenlerin birleşimi. Herkes bu kadınların sadece başka şeyleri kopyalayabildiklerini ve aynı şeyin tekrar tekrar kopyalandığını […]
Kimberly Hart, 64,81 TLJosephine’in Gördüğü
Türkiye ve Yunanistan… Nasıl oldu da milli kimlik iki ülkede de dinle ilişkilendirildi? İoannis Grigoriadis, Kutsal Sentez: Yunan ve Türk […]
Ioannis N. Grigoriadis, 60 TLKutsal Sentez
Yunan ve Türk Milliyetçiliğine Dini Aşılamak